Gott Nytt år!

Vill önska alla mina bloggläsare samt vänner o alla jag känner ett riktgit Gott Nytt år. Det som är bra är att flera kommuner inför förbud mot smällare och nyårsraketer att man måste ansöka om tillstånd + att det då kostar en hel del pengar. Det är verkligen rätt att tänka på djuren. Så njut nu att nyår så får man se fram emot 2012 med nya krafter och hoppas 2012 ska bli bättre än 2011. Det största kommer bli att jag ska skriva in mig och börja träna får se om jag lyckas komma igång men ska ge och göra ett ärligt försök. Vidare blir det som vanligt en massa danskvällar det kan jag inte vara utan och givetvis en massa annat skoj som kommer händer mig under 2012 men det återkommer jag till i min blogg här.

Ta väl hand om varandra kramar från Mikael.


Gott nytt år.

Kommentera här: