Kort spontan tur ut och fotografera!

Solen sken fåglarna kvittrade och vädret var helt underbart denna fina kväll. Bestämde mig för att ta en kort spontan tur ut för att fotografera. Styrde iväg lite norr ut från tätorten mot ett ställe som heter Niklasdamm. Stannade till efter vägen för att ta lite bilder innan jag susade vidare.

 
 

Vädret denna kväll var väldigt fint denna kväll. Styrde iväg med bilen och gjorde ett kort stop för att ta lite bilder innan jag åkte vidare för att nå mitt slutmål.

 
 

Så skönt att stiga ur bilen höra fåglarna kvittra och se solen långsamt gå ner. Gick omkring och tog en massa fina bilder. Stannade till slogs av tanken vilken fin natur och omgivningar det är här. Och här finns Niklasdamms handelsträdgård där man kan köpa växter, ta en fika eller kika på perlagon museet. Tog de sista bilderna innan jag styrde bilen hemåt.

 
 

Fridens Mikael.

Kommentera här: