Vinter i Kristinehamn

Så har då tempen krupit ner ett litet steg under nollan och det har slagit om till minusgrader. Så, passligt och fint har vi samtidigt fått lite snö här i Kristinehamn. Inte mycket men väl snö har vi fått vilket är glädjande och roligt på samma gång. Jag tillhör ju den som älskar vinter, kylan och snön. Självklart sänder jag en tanke till min älskade broder som har problem med astma. Men vintern är så frisk och så vacker när solen är framme och lyser upp.

 
 
Får se nu hur länge snön ligger kvar och stannar här. Vore trevligt om det fick vara kvar över helgen så man hinner ut och ta lite fler vinterbilder. Idag var det lite molnigt ute men ändå friskt och härligt så jag gick ut en kort stund. Jag tillhör de som verkligen gillar och älskar vintern. Har samlat ihop lite blandade vinterbilder från stan. 
 
 

Kommentera här: